KMG’de yeniden yapılanma

KMG’de yeniden yapılanma

KMG’de yeniden yapılanma
09.01.2007

KMG Pazarlama Hizmetleri Grubu, dört uzman şirket altında yürüyen araştırma bağlantılı hizmetlerini 1 Ocak 2007’den itibaren tek marka altında toplayarak KMG Araştırma olarak yeniden yapılandı. Basın toplantısı sonrasında gazetecilerin sorularını yanıtlayan KMG Başkanı Vural Çakır, araştırma sektörünün ve kendi şirketlerinin büyüklüğü hakkında da bilgiler verdi.

Her biri kendi alanında büyük başarılara imza atan Retailing Institute, HTP, HTP Exclusive ile BİL’in müşteri memnuniyet ölçümü bölümü artık KMG Araştırma adı altında hizmetlerini sürdürecek.

KMG Araştırma halen hane tüketim paneli ve tüketici panelleri, perakende dağıtım ve merchandising sistemlerinin ölçüm ve geliştirilmesi, müşteri tatmininin sürekli ölçümü ve geliştirilmesi, marka ve pazarlama performansını yükseltmeye yönelik özel araştırmalar ve sağlık araştırmalarında sektöründe hizmet vermekte. KMG Araştırma, artık bilgi kaynaklarını daha etkin kullanarak geleceği tahmin edebilme konusunda yoğun hizmetler verecek. Marka sağlığı ve reklam etkinliğini izleyen araştırmalar da yoğunlaşma alanları arasında yer alacak.

Yeni yapıda Vural Çakır CEO’luk görevini üstlenirken Renan Burduroğlu, Perakende Ölçüm ve Araştırmaları Koordinatörü; Kıvanç Bilgeman, Tüketici Panelleri ve Medya Koordinatörü; Burçin Bakkaloğlu, Özel Araştırmalar Koordinatörü; Binnur Çakır ise Sadakat ve Memnuniyet Ölçümleri Koordinatörü olarak görev yapacak. KMG Araştırma’nın diğer yönetim kurulu üyeleri ise Özlem Bora, Muharrem Kaya, Kerem Soğukpınar ve İsmail Gemici.

ARAŞTIRMA SEKTÖRÜNÜN ÇAPI

Basın toplantısı sonrasında gazetecilerin sorularını yanıtlayan KMG Başkanı Vural Çakır, araştırma sektörünün ve kendi şirketlerinin büyüklüğü hakkında da bilgiler verdi. Araştırma sektöründe toplam 1500 kişinin istihdam edildiğini söyleyen Çakır, KMG’nin 252 çalışana sahip olduğunu kaydetti.

2006 yılında araştırma sektörünün toplam 75 milyon dolarlık bir hacme ulaştığını belirten Çakır, kendi şirketlerinin sektörün iki numarası olduğunu ve pastadan 13 milyon dolarlık bir pay aldıklarını sözlerine ekledi.

Leave a comment

Filed under Ipsos Kmg, Vural Çakır

Leave a comment