Türk erkeği alçakgönüllü, uyumlu duygusal ve olgun mudur?

Türk erkeği alçakgönüllü, uyumlu duygusal ve olgun mudur?

Türk erkeği alçakgönüllü, uyumlu duygusal ve olgun mudur?

Evet. Bu Pazar ikinci başlığımız da soru şeklinde oldu ama bu kez yanıtını hemen verdik. Geride kalan haftanın izlediğimiz en ilginç toplantısı İzmir Reklamcılar Derneği’nin Posta Gazetesi’nin ev sahipliğinde düzenlediği “Derin Demografi” adlı seminerdi. Her ne kadar Ahmet Gülüm’ün, “Reklamda erkeğe ulaşmanın en iyi yolu spor” görüşü biraz daha öne çıktıysa da bizce KMG Holding Başkanı Vural Çakır’ın söyledikleri de çok enteresan ve ilgi çekiciydi. Vural Çakır’a göre, Türk erkeği kendini alçakgönüllü, uyumlu, duygusal ve olgun olarak tanımlıyor. Kadın okurlarımız da bu düşünceye yüzde 100 katılacaklardır herhalde. Çakır, “Türk erkeği ideal erkekle en büyük farkını modernlik olarak anlatıyor. Modern erkeği ise hayatta rahat davranan, akılcı, fazla dağınık olmayan olarak tanımlıyor.” Markom/Leo Burnett’ten Emel Göker ise erkeklerin geleneksel rollerinde büyük bir değişim olduğunu kanaatindeydi. Derin Demografi İstanbul’da ilk kez Reklamcılar Vakfı ve Reklamcılar Derneği tarafından kadınlar üzerine yapılmış. Beklentimiz İzmir’de de benzeri bir çabanın gösterilmesi…

Nedim Atilla

http://www.aksam.com.tr/yazar.asp?a=14034,10,66&tarih=13.11.2005  adresinden alıntıdır.

Leave a comment

Filed under Vural Çakır

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s