Vural Çakır moderasyonluğunda ‘Seçime Doğru Siyasi Araştırmaların Bu Kez Doğru Kullanımı’ paneli

IX. ARAŞTIRMA ZİRVESİ “HESAP VEREBİLİR PAZARLAMA”

IX.Araştırma Zirvesi, ‘Hesap Verebilir Pazarlama’ başlığıyla 22 –23 Mart 2006 Hilton Convention Center’da gerçekleşti. 40 konuşmacının yer aldığı 2 günlük organizasyona 450 kişi katıldı.

Zirvenin ilk günü, Dernek Başkanı Ali Danış’ın ‘Hoşgeldiniz’ konuşması ardından Devlet Bakanı Sayın Beşir Atalay’ın yaptığı açılış konuşması  ve TÜİK (Türkiye İstatistik Kurumu) Başkanı Sayın Ömer Demir’in konuşması ardından ‘Hesap Verebilir Pazarlama’ konusu masaya yatırıldı.

2004 –06 Dernek yönetimi kararınca; Dernek kurucuları arasında yer alan Akın Alyanak, Bülent Tanla, Fuat Ürkün, Füsun Noyan, Gülay Dörter ‘Onur Üye’ leri arasına dahil oldu. Dernek Başkanımız Ali Danış, değerli kurucularımıza Zirve’nin ilk günü, Derneğimize vermiş oldukları destek için teşekkür ettikten sonra plaketlerini takdim etti.

Moderatör Ali Levent Orhun (Araştırmacılar Derneği Başkan Yard.) eşliğinde; Ayşegül Molu  (Reklamcılar Derneği Genel Md.), Gökhan Öğüt (Danone Pazarlama Direktörü), Fulya Durmuş (GfK Genel Md. Yard.) Hesap Verebilir Pazarlama konusunu somut örneklerle irdeledi.

İki günlük zirve programında ‘Özel Bölüm’ adı altında ‘Araştırmada Hesap Verebilirlik’ ve ‘SES’ sunumları yapıldı. (Projeler bölümünde yer alıyor)

‘Seçime Doğru Siyasi Araştırmaların Bu Kez Doğru Kullanımı’ panelinin Moderasyonunu Derneğimiz Yönetim Kurulu Üyesi Vural Çakır yaptı. Sedat Ergin (Milliyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni), Ferhat Boratav ( CNN Türk Genel Yayın Yönetmeni) ve Melih Meriç (Haber Türk Yayın Yönetmeni)’in katıldığı panele basının ilgisi yoğundu.

‘Hesap Verebilir Halkla İlişkiler’ paneli zirve sunuculuğunu da yürüten Yard. Doç. Dr. Fatoş Karahasan Moderasyonunda gerçekleşti. Sibel Asna ( A&B Halkla İlişkiler YK Başkanı), Bülent İnan (İş Bankası Halkla İlişkiler Md.), Nurhan Keeler ( Trend Group Firma Sahibi)’ın katılımı ile gerçekleşen sunumlarda kullanılan somut örnekler katılımcılar için oldukça faydalı bulundu.

‘Hesap Verebilen Reklam’ paneli Can Çağdaş (Yönetim Danışmanı) önderliğinde yapıldı. Jeffi Medina  (Reklamcılar Derneği Başkanı), Haluk Mesci (Mahi Mahi Markalaştırma Hizmetleri Kurucu Ortağı), Murat Şahin (Arçelik Pazarlama Direktörü),Temel Aksoy (Synovate YK Başkanı) panelist olarak katıldılar.

‘Reklam Ölçümlerinde Gelişmeler ve Farklı Yaklaşımlar’ oturumunun Moderatörü Dernek Muhasip Üyesi Etel Almaleh idi. Panelistleri; Bahadır Tomaç (Millward Brown Türkiye Müşteri Hizmetleri Direktörü), Mehmet Büyükgürel (ACNielsen Özel Araştırmalar Direktörü), Burçin Bakkaloğlu (H T P Exculisve YK Üyesi), ve Hayri Cem (Bileşim YK Başkanı) idi.

‘Ölçülebilir Sponsorluk’ oturumunun Moderasyonu Ceyda Aydede (Global Halkla İlişkiler Firma Sahibi) tarafından gerçekleştirildi. Ahmet Gülüm ( Sportsnet Firma Sahibi) ve Betül Khan ( Millward Brown Türkiye Genel Md.), Özlem Ergazi (Performans Türkiye Direktörü) sunumları ile yurt içi ve yurt dışından aktarılan zengin örnekler ile bezendi.

‘Hesap Verebilir Medya ve Medya Ölçümü’ üzerine notlar paylaşan Nuri Çolakoğlu’nun (Doğan Yayın Holding Başkan Yardımcısı) esprili örnekleri Zirveye ayrı renk kattı.

‘Medya Ölçümlerinde ve Sektörel Araştırmalarda Yürüyen Sistemler’ oturumunun Moderasyonunu Dernek Başkanı Ali Danış yaptı. Gülen Atakbek Guigaz (TNS Piar Medya Araştırmaları Direktörü), Arzu Eder (AGB Nielsen Media Research Genel Müdürü), Demet İkiler (MindShare Türkiye Genel Müdürü), Kıvanç Bilgeman ( H T P Genel Müdürü), Meral Terem (IAA Genel Koordinatörü) katıldı.

Zirveyi izleyenlerin, soru-cevap bölümünde interaktif katılımlarının sağlandığı zirve programında tansiyonun hep yüksek, katılımın ise her oturum için yoğun olması Zirve içeriğine duyulan ilginin en güzel göstergesi idi.

TNS Piar’ın ana sponsorluğu, ACNielsen, Brisa, Coca Cola İçecek, Danone, GfK, Kayra, Milliyet, Millward Brown ve P&G’nin sponsorluğu, MindShare öğle yemek sponsorluğu, Inter Global Kargo ve PRNet hizmet sponsorluğu, Marketing Türkiye ve MediaCat destek sponsorluğu, Synovate ve Doğuş Otomotiv stand alımı için firma yetkililerine ve 2 günlük yoğun geçen Zirve programında sunuculuğu başarı ile yürüten Fatoş Karahasan’a Derneğimize vermiş oldukları destek için teşekkür ederiz.

Bu sene tadı damağımızda kaldı diyorsanız, bir sonraki Zirvede buluşmak üzere…

Leave a comment

Filed under Ipsos Kmg, KMG, Kmg Araştırma, Vural Çakır

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s